Zakelijk
https://www.vattenfall.nl/producten/stadsverwarming/warmtewerken/amsterdam-noord/
Zakelijk
Cradle voor buis voor warmtenet Vattenfall
Zakelijk
Aanleg warmtenet Amsterdam Vattenfall
Zakelijk
Pleiaden spotten
Zakelijk
CO2-reductie verslag 2018
Zakelijk
Zakelijk
Energietransitie
Zakelijk
Zakelijk
https://www.vattenfall.nl/grootzakelijk/energiekenners/klanten-aan-het-woord/endemol/
Zakelijk
App gemaakt met agile team
Zakelijk
Circulair Buiksloterham
Museum Gouda
Ontluikende knop
Museum Gouda
Dauw op blad
Museum Gouda
Festina lente slakje
Museum Gouda
Museumwinkeltje
Museum Gouda
Detail van expositie
Museum Gouda
Museum Gouda
Muur museum Gouda
Mensen
Photoshoot Noordzee
Mensen
Samenwerking warmte uit water
Mensen
Workshop zingen aan zee
Mensen
Sjaak Tegelenbosch onderhoudt het gemaal
Mensen
Pauze voor de kok
Mensen
Martje de Voogd
Mensen
Mensen
Waddenwerkweekend
Mensen
Zorgen voor waterafvoer
Mensen
In de regen geultjes graven
Abstract
Koolblad met dauw
Abstract
Abstract
Abstract
Abstract
Abstract
Abstract
Abstract
Abstract
Macro
Macro
Macro
Macro
Macro
Macro
Macro
Macro van ingenieuze bloem
Macro
pompoenknopje
Macro
Macro
Macro
Morning glory, Ipomoea
Macro
Troost
Think of your brand as a personality. Before you can start making waves in the webosphere, you must make online choices in your tone of voice, outfit and where to appear. You want to make the right impression on the right people in the right place.
You have to know how to use your chosen platform to its fullest potential. On Instagram, for example, you should master posting relevant images with compelling captions and custom hashtags. Do you want a discussion? Try LinkedIn. I can help you to optimize your brand’s presence on the relevant platform.